Masalah Internet Sekolah ?

Posted by PTP 2 PKG on Thursday, March 03, 2011

Masalah Internet Sekolah ?

Khusus kepada sekolah-sekolah yang melanggan TM Broadband

Berikutan dengan masalah interim Internet sekolah bersama TM. Sekolah boleh menghubungi Helpdesk TM seperti berikut :

Sebarang masalah sila hubungi TM melalui talian hotline mereka iaitu
  1. CSOC Hot Line : 1800-88-1060 / 1060 (Home line) @ mobile user 603-22467500 / 603-22467600 atau
  2. email : dfcck11@tm.com.my

Antara perubahan TM yang akan buat adalah pemberian IP baru ke sekolah. Modem GiTN yang ada di sekolah adalah hak milik kerjaan (sekolah) TM akan membekalkan modem mereka jika terdapat kerosakan.

Jika ada masalah lain yang tidak dapat diselesaikan sila emailkan kepada kami support@btpnsel.edu.my atau PKG berhampiran.

Luang sedikit masa untuk membaca FAQ daripada TM sebelum tuan puan menyelesaikan masalah dengan TM.

TM SCHOOLBROADBAND FAQ SBB FAQ ver 1